Registracija - Moj račun

Korisnički račun registruje se u odeljku »Moj račun«, koji se nalazi na vrhu stranice sa desne strane. Unesite tražene podatke i potvrdite unos. E-mailom ćete dobiti potvrdu registracije. Prijavom u »Moj račun« možete menjati svoje podatke i pratiti istoriju narudžbina.


KUPOVINA

Kupovina u online trgovini www.zdrav-osmeh.com moguća je 24 sata dnevno, svakog dana u godini. Klikom na opciju Trgovina otvarate popis svih proizvoda u web trgovini. Uz odabrani proizvod navedeni su sledeći podaci:

    • naziv proizvoda
    • cena proizvoda
    • opis proizvoda
    • uputstvo za upotrebu proizvoda
    • sadržaj pakovanja

Željeni proizvodi se odlažu u potrošačku korpu klikom na »Dodaj u korpu«. Stanje svoje korpe možete menjati (možete ukloniti proizvod, dodati ili izmeniti željenu količinu). Iskazani su svi odobreni popusti i troškovi dostave.


NARUČIVANJE

Proces naručivanja u okviru kupovine odvija se u četiri koraka:

1. korak: Prijava
Ukoliko se pre slanja narudžbine niste prijavili ili registrovali, učinite to u ovom koraku.

2. korak: Adresa za račun i slanje
U ovom koraku možete navesti adresu za ispostavu računa, kao i eventualnu drugu adresu za dostavu narudžbine.

3. korak: Slanje
Potvrđuje se slanje dostavnom službom.

4. korak: Mogućnosti plaćanja
Možete birati između dva načina plaćanja: pouzećem (prilikom dostave) ili po predračunu.


KOD KUPONA

Kod važećeg kupona možete uneti na dva načina:
- u polju Pregled korpe u polje Kod kupona, za izračunavanje kliknite na strelicu sa desne strane

ili

- klikom na Predaj narudžbinu na desnoj će se strani prikazati rekapitulacija narudžbine, gde se kod unosi u polje Kod kupona, a za izračunavanje kliknite na strelicu sa desne strane

Kodovi kupona međusobno se isključuju, pogodnosti/popusti se ne zbrajaju.


STATUS NARUDŽBINE

Po prijemu Vaše narudžbine, e-mailom ćemo Vas obavestiti o stanju narudžbine.

  • narudžbina #_____ je primljena (kada uspešno pošaljete narudžbinu)
  • narudžbina #_____ je u obradi (dok pregledamo, proveravamo i pripremamo narudžbinu)
  • narudžbina #_____ je u očekivanju plaćanja (dok čekamo na plaćanje predračuna)
  • narudžbina #_____ je poslata (kada predamo narudžbinu dostavnoj službi na dostavu)
  • narudžbima #_____ je zaključena (nakon preuzimanja narudžbine)
  • narudžbina #_____ je opozvana (ako kupac ili prodavac ne ispune svoje obveze)

PRETRAŽIVANJE

Pretraživanje smo Vam olakšali pretraživačem koji se nalazi na vrhu stranice sa desne strane. Za jednostavno pretraživanje upišite ključni pojam (naziv ili svojstvo) za proizvod koji želite potražiti. Pokrenite pretraživanje klikom na sliku lupe.


POMOĆ

U slučaju da imate pitanja, nazovite nas na broj telefona 011/267 49 59 ili nam pišite na trgovina@oralent.rs. Na raspolaganju smo Vam svakim radnim danom, od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati.